wtorek, 1 stycznia 2013


Freelia day
2013 Nowy Rok
Każdego roku o tej porze tworzę listę celów. Po 12 miesiącach sprawdzam efekty. Realizacja mnie mobilizuje, porażki demotywują. Tak mam. Co roku więc rozsądniej podchodzę do tematu. Moja lista na 2013 już prawie gotowa. A Twoja?

 
Od jakiegoś czasu siedzą mi w głowie słowa piosenki zespołu Akurat pt. „Demo”…i właśnie je wykorzystam życząc w Nowym Roku:
  • aby nasze życie NIE było DEMO.
  • abyśmy odnaleźli siebie wśród trudów dnia codziennego.
  • aby w tym roku każdy poczuł pełnię (jaką? miłości, aktywności, szlachetnych postaw, pracy nad sobą, itd. ;-)).
  • aby to, co nas otacza, nie było półśrodkiem, zastępstwem.
  • odpowiedzi na pytania, kim jestem, czego chcę, czego oczekuję.
  • radości z każdego dnia.
  • zrobienia w tym roku czegoś nowego (niekoniecznie szalonego).
  • odwagi, aby nie poprzestać na DEMO siebie samego.
Nowy Rok, nowa energia. Powodzenia w realizacji celów!

Poniżej piosenka do poczytania i posłuchania:
Akurat „Demo”
Demo demokracji
Demo uczciwości
(...)Demo miłości
(...)Demo czasu wolnego
Demo kultury masowej
Demo aktywności
(...) Demo mnie samego
Ład ten tworzącego
Demo mnie samego [x4]
Demo ruszenia głową
Demo szlachetnych postaw
Demo pracy nad sobą
Demo autostrad
Demo kibicowania
Demo winy i kary
Demo wychowania
Demo wiary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz