wtorek, 23 października 2012

Freelia book
"Kwiaty na poddaszu" Virginia C. Andrews

Bierzesz ją do ręki z polecenia. Myślisz, pewnie się mylą. Nie może być aż tak...Jak jest? Nie dowierzam. Nigdy jeszcze nie chciałam zniszczyć książki, spalić jej, zdeptać, zmasakrować tylko po to, aby zemścić się na głównej bohaterce. Ta książka niszczy. Jej bohaterów i ludzi, którzy ją czytają. Matka. To taka osoba, której ufamy, kochamy, w której ramionach szukamy bezpieczeństwa. Tu pokazana w sposób najbardziej szyderczo niewinny, jaki kiedykolwiek udało mi się wyobrazić. Czytałam i byłam wściekła. Realistycznie wściekła. Bezbronna również. Nic nie możesz zrobić. Dzieci żal. Mój egzemplarz nie nadaje się do wypożyczenia. Musi wyschnąć, od łez i nadmiaru negatywnych emocji. Żyłam każdym niewolniczym dniem, każdą upływającą godziną niewinnego istnienia. Tworzyłam ogród na poddaszu i pielęgnowałam nienawiść. Uwierzcie bądź nie - moja była większa niż tych dzieci. Przeczytajcie, a dowiecie się dlaczego.


Kupcie tylko po to, aby nigdy nie zapomnieć, że w życiu pieniądze to nie wszystko:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz