czwartek, 25 października 2012

Freelia person

Wydaje się, że bez niej... nie byłabym tym, kim jestem. 
Wydaje się, że bez niej... nie wyrysowałabym drogi swojego życia po prostej linii. 
Wydaje się, że bez niej... świat miałby małe możliwości.
Wydaje się, że bez niej... zawsze byłabym mała dla świata, a świat ogromny dla mnie.
Wydaje się, że bez niej... moja wybuchowość przygniotłaby dziś czyjeś niebo. 
Wydaje się, że bez niej... świat zamknąłby się przede mną, zanim jeszcze zdołałby się otworzyć. 
Wydaje się, że bez niej... nie wiedziałabym, co to miłość.
Wydaje się, że bez niej... książki nie miałyby takiej wartości. 
Wydaje się, że bez niej... szacunek dla innych byłby mi obcy.
Wydaj się, że dla mnie jest wieczna, piękna i młoda.

Wam się wydaje. Ja jestem pewna. 
Teraz, gdy dzieli tyle kilometrów, trudno o codzienne zaangażowanie. 
Myślę, jednak zawsze. 
Zwłaszcza teraz, gdy czasami można czuć się samotnym. 
Zwłaszcza teraz, gdy boli ból fizyczny. 
Zwłaszcza teraz, gdy ciężko żyć. 
Jestem tu. Pod drugiej stronie ekranu. Ty zawsze w mojej głowie.




I jesteś zawsze. I będziesz zawsze. 
Z miłością...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz