wtorek, 8 stycznia 2013

Freelia live

Zmień swój tryb życia. Przestań galopować.

Mam nawyk przywłaszczania. Lubię czyimiś słowami oprawiać własne życie. Słyszę jakąś piosenkę i wiem, że jest o mnie. "Galop" Zakopawera już po pierwszych słowa refrenu był mój. Należał do mnie. Tak. Cóż, smutne to, ale i prawdziwe. Galop to moje życie. Każdego dnia to samo, jedna wielka gonitwa za...no właśnie za czym? A czas ucieka...
Zwolnij, znajdź czas na przyjemności. To kolejne wyzwanie tego miesiąca. Zrób coś, co wywoła uśmiech na twojej twarzy...Jedną godzinę dziennie poświęć sobie. Jedna godzina z 24 w dobie, chyba na tyle cię stać? Ja patrzę w niebo...
Prawda, że piękne to niebo nad Pragą?



Ten "Galop" tak mi w duszy gra:
(...)a choćbym uciekł na kraj świata
szczyt osiągnął dna
on wiernie siedzi mi na głowie
każdy ruch mój zna
a choćbym uciekł na kraj świata
ręką dotknął gwiazd
to wiecznie siedzi mi na głowie
mój przyjaciel czas
(...)

Galop

Biegnę - Padam - Wstaję
Bez końca galop
Biegnę - Padam - Wstaję
Bez końca galop...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz