czwartek, 17 stycznia 2013

Freelia Live

Uwierz...wiara czyni cuda :-)

Po co nam wiara? ...bo zawsze można mieć dzięki niej nadzieję. Nie ma nadziei, bez wiary. Jak wszystko w życiu zawiedzie, zawsze można wierzyć. Wierzyć w Boga, w świat, naturę, w to że będzie lepiej. Wiara może mieć różne postacie. Wiara może dać siłę. Może pozwolić przetrwać przeciwności losu. Może zmienić nas, nasze podejście, wreszcie nasze życie. Bez wiary czegoś nam brakuje. Uwierzyć, znaczy znaleźć pełnię siebie. 

Jak wiele osób uwierzyło, że dotknięcie tego psa odpuszcza grzechy? Nie wiem. Mogę się tylko domyślić...Wiara nic nie kosztuje. Jest dla Ciebie.


2 komentarze:

  1. zgadzam sie opisze pozniej

    OdpowiedzUsuń
  2. w pelni sie zgadzam z tym ze wiara idzie w parze z nadzieja .Kiedys wierzylam w ludzi,w powracajace dobro,w sprawiedliwosc...dzis pozostala mi tylko wiara w boga,ktorego uwazam za swojego przyjaciela i powiernika najwiekszych moich tajemnic.Gdyby nie wiara...Coz zycie wystawia nas na probe,miota nami nie wiadomo po co i za jakie grzechy.Jeszcze niedawno wydawalo mi sie ze moje zycie stracilo sens,bo ktos mnie zranil,skrzywdzil,podeptal jak bezbronnego robaka.Moje serce plakalo ,choc nie mogly plakac oczy.Dlaczego...bo kolejny raz w zyciu musialam dac nadzieje komus kto jest slabszy ode mnie,komus kogo kocham i jest sensem mojego zycia.Wierze ze kiedys bedziemy szczesliwi,ze nasze zycie zmieni sie na lepsze,bo mamy obok siebie nasze dzieci i przyjaciol.To jest nasz skarb bezcenny,podobnie jak wiara i nadzieja.

    OdpowiedzUsuń