niedziela, 13 stycznia 2013

Freelia live

Znajdź swoje miejsce.

Kiedy po 10 latach wynajmowania kawalerek, wprowadziłam się do upragnionego, wyczekiwanego mieszkania, przeżyłam szok. Mimo, że wszystko było tak jak chciałam,  nie mogłam znaleźć swojego miejsca. Takiego, gdzie mogłabym się ukryć, zamknąć, poczytać książkę. Szukałam, przenosiłam się z pokoju do pokoju, ciągnąc za sobą ulubioną lampę i kabel przedłużacza...Trwało to ponad rok...Wreszcie zrobiłam małą meblową rewolucję...i odkryłam swój kąt. Dyskretny, spokojny, taki z klimatem, jaki lubię.  
Własne miejsce na ziemi można odnaleźć wszędzie. Dopóki tego nie zrobisz, będziesz niespokojny. Stałe poszukiwania męczą, niszczą. Znajdź swoją przestrzeń. W domu, w parku, w górach, w mieście...gdzieś. Najważniejsze, abyś czuł się tam dobrze. Poszukiwania nie są łatwe. Otwórz się na zmianę, która cię zainspiruje. Jeżeli masz takie miejsce, spędzaj w nim więcej czasu. Umilaj sobie życie. To takie proste.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz